Wkono

Hvordan være en lærer

Å bli en vellykket og klok lærer er mer enn bare å få en grad, og få en stilling ved en bestemt skole. Det er også mer å lære enn bare å stå opp foran en klasse og forklare leksjoner (som en foreleser kalles "lærer sentrert" class), og er ikke veldig engasjerende til de mindre motiverte studenter. "Student-sentrert" klasser betyr at læreren er en leder, eller guide, og ikke mye tid er brukt foredragsholder (unntatt når raskt introdusere begreper, oppgaver og for å klargjøre begreper i nedleggelse).

Klargjøring av klasserommet, og lærdommen tar tid og så holde poster og planlegging, så du trenger for å sette opp rutiner og faktisk lære prosedyrene som du vil kreve eller annet du ikke kan si: "Sam, vet du hva jeg forventer... " eller "Cheri, vet du hva du skal gjøre!"

Innhold

Trinn

Hvordan være en lærer. Oppdater skjermer og vegger.
Hvordan være en lærer. Oppdater skjermer og vegger.

Initial oppsett og tilnærming

Måten du setter opp klasserommet og din holdning vil ha en enorm innvirkning på din undervisning effektivitet. Det er verdt å legge mye arbeid i dette aspektet av undervisningen og start av på høyre fot hvert nytt år. Følgende forslag vil gi deg noen ideer for å få klasserom i god form.

  1. 1
    Dekorer klasserommet. Sette opp en vegg seksjon som sier noe sånt som "Barn i arbeid." En annen vegg området bør si: "Focus Wall", som viser hva klassen er å lære, og en "Word Wall" av ordforrådet er bra for noen nye concepts.Another vegg bør være ca et spesielt tema som lesing,, samfunnsfag, eller kommende tester. Ideen er at alle veggen mellomrom kan bli læring sentre, i stedet for bare å bruke oppslagstavler.
  2. 2
    Oppdater skjermer og vegger. De trenger å inkludere aktuelle saksområdet å være effektiv og interessant. Disse skjermene er bra for berikelse, gjennomgang og for påminnelser.
    • Har hjelpere for skjermene og vegger: hold klubber utenfor klasserommet eller be de seks uker eller kvartalsvise klasse offiserer eller rom foreldre til å hjelpe til med faget vegger og oppslagstavler.
  3. 3
    Vurdere å arrangere din i to områder av rommet halvdeler. Sett om fire eller seks rader og har en gangvei for deg selv i mellom de to delene. Dette gir seg til å skape lag som inspirerer motivasjon. Elevenes pulter bør tillate enkel visning av de viktigste presentasjon området og whiteboard.
  4. 4
    Skal sikre og holde elevene og deg trygg. I mange skoler noen besøkende er pålagt å melde inn på kontoret og har en klistrelapp eller "ID-tag" for sikkerhet og kontroll (herunder regelmessig de liker rommet foreldre).
    • Alltid være forberedt på å utfordre ukjente personer om deres hensikt med å være i skolen.
  5. 5
    Etablere en "positiv sone". Legge et tegn over eller ved døren som leser "Positive Zone for elever, lærere og foreldre". Å gjøre dette skaper en tilflukt fra negative følelser, både din og elevenes og deres foreldre. Ta en positiv holdning. Hvis du ikke har en god dag, la disse følelsene utenfor klasserommet. og "velger" jo mer positiv holdning. Dette betyr ikke at det er problemer hvis du ikke er alltid positiv, betyr det bare at du tar sikte på å oppfordre alle viser en positiv holdning til hverandre, og at du oppfordrer alle til å komme sammen og ha en positiv opplevelse.

Lærer oppførsel

Måten du oppføre deg vil strømme gjennom til elevene. De ser på deg hele tiden, dimensjonering deg opp og gjøre valg basert på hvordan du reagerer og takle i klassen situasjon, så etablere din autoritet i en omsorgsfull og respektfull måte fra starten er av stor betydning. Her er noen forslag til dette aspektet av din karriere.

  1. 1
    Unn elevene med. Studentene vil svare på positiv behandling. Studenter merke til hvordan du behandler andre elever og vil reagere deretter. Behandle alle studenter med lik respekt. I sin tur, forventer respekt tilbake fra studentene.
    • Hvis du er bekymret for at studentene har en vanskelig tid forståelse respektfull oppførsel, i tillegg viser det selv, kan det være nyttig å ha diskusjoner om respekt i klassen grupper. Det kan også tjene som en klasse tema for en periode.
  2. 2
    Være fast og faktisk om regler, ikke argumenterende. Tidvis gjenta en viktig frase eller setning (flere ganger) er en effektiv måte å gjøre det klart og uten å krangle, være harde eller.
  3. 3
    Gå mot kilden til støy, misbruk eller mot en bestemt elev, men er fortsatt klar av studentens personlige plass. Tilbake unna sier: "Jeg vil være tilbake i et minutt", hvis en student blir emosjonell når du konfronterer dem på sitt skrivebord. Eller, har studenten sette seg ned, hvis du har et problem med en som er ute av student tildelt sitteplasser. Uregjerlige studenter eller sjenerte studenter kan innvende (handle ut) eller trekke tilbake hvis flau eller ved for mye eller for nær oppmerksomhet.
  4. 4
    Fokus på elevenes prestasjoner fremfor alt. Formålet med utdanningen er å bedre kunnskapen om elevene. Planlegg aktiviteter og leksjoner som vil øke elevprestasjoner, og planlegge måter for å anerkjenne selv små forbedringer for den enkelte student.
  5. 5
    Samarbeid med andre vellykkede lærere. Du vil lære mye fra andre lærere om hvordan man skal håndtere elever og gjøre studenter vellykkede elever. Bruk litt tid på å snakke med dem om hvordan de har jobbet med spesielle situasjoner i klassen og hva slags ting de gjør for å oppmuntre til respekt, tillit og læring.
  6. 6
    Være en leder, en person til å stole på og en person til å ha learning-gøy med. Ikke sammenlign en elev til en annen, bortsett fra å si hvor store de alle jobber. «Dette er så stort. Alle jobber." eller "Hva en fantastisk jobb du har gjort!"
  7. 7
    Kompliment arbeidet, ikke student. Si: "Det arbeidet var stor, så rask." eller "Ditt arbeid er veldig bra, aw perfekt." (Ikke: "Du er så smart.") Grunnen til dette er at du fokuserer på studentens innsats og derfor innebærer ikke at bare smarte barn lykkes, men vise at hvem som helst forberedt på å sette i arbeid vil lykkes.
  8. 8
    Aldri true. Si hva du mener. Ikke gjør idle løfter: ting som du ikke kan gjøre eller ikke ville gjøre.
    • Ikke ned igjen. Bløffe med en stein ansikt som i å spille kort når du trenger å gjøre poenget. Ta på GameFace din, nemlig være alvorlige og mener det, eller elevene kan faktisk si: ". Opptre som en lærer" Fleiper rundt kan bringe ut av studenter.
  9. 9
    Bruk "lærer-look". Dette er viktig fordi det avler en aura av autoritet, som elevene ser opp til. Se i kontroll, men slag. Smile, forbli. Det kan være lurt å opptre som en trener av og til. Krysser armer og spankulere. Eller, handle litt som en soldat eller offiser. Ser ut som du ikke er underholdt av dårlig oppførsel (som kan bare oppfordre den), og ser ut som du ikke er forvirret eller ristes opp - selv om du kan bli opprørt, ikke viser det.
    • Men, noen ganger må du kanskje rolig forklare hva som er hva!
      • Rolig: "Jeg vet du er erting: du ikke mener det:"
    • Uredelighet oppstår: Slik som student reiser seg og begynner mot døren.
      • Instruere: "Stopp". - "Gå sitte ned." - "Adlyd meg."
    • Studenten kan snu og stirrer på deg, eller bare smil eller skuldertrekk.
      • Forklar: "... Følg instruksjonene jeg kan ikke tillate at Gjør som du blir bedt om"
    • Hvis du sier noe sarkastisk, kulde, mener eller irriterende: Apologize raskt.
      • Si: "Jeg skulle ikke ha sagt det. Jeg mente ikke det. Jeg beklager."
  10. 10
    Ta et dypt åndedrag. Ikke rase eller gråte når du føler deg flau eller sint. Observer. Hvis halsen strammer eller vellet tårene frem i øynene: Ikke tørk øynene dine, eller snuse. Klarne strupen. Pust. Begrens øynene. Hold fatning. Slapp av, om du kan skjelve / riste av sinne og frykt. Walk. Gå rundt i rommet observere.
    • Hvis en studenter spør: «Er du gråter?"
    • Si, "Nei" Ikke forklare følelser. Handle naturlig.
    • Bare si: "Nei problem." Eller: "Det er greit. Det er greit." (Det er du overvinne den.) Få opptatt, gå tvers over rommet og tilbake, observere.
    • Med noen elever: En lærer som gråter, skal gråte mer og mer om elevene ser at de kan utløse slike følelser.
  11. 11
    Vær konsekvent. Være vedvarende. Være fair / kloke: noen ganger må du (må) behandler alle den samme, enten god, dårlig eller likegyldig.
    • Rettferdighet - To motsatte konsepter - (1) Du må behandle alle som individer ("annerledes" i henhold til hendelser / behov). Eller omvendt: (2) Du må behandle dem alle "det samme" i enkelte saker som den eneste måten å være rettferdig.

Alternativer for elevenes motivasjon

Det er mange måter å motivere elevene og noen av måtene kan ikke være ting du har lært når en skal studere lærer. Det viktigste er å eksperimentere litt for å finne ut hva som fungerer best for deg og for å holde legge nye ideer som du fortsetter din undervisning karriere. Denne delen inneholder en rekke forslag som du kanskje har lyst til å prøve.

  1. 1
    "Jigsaw" et oppdrag. Gi gruppene et emne som en lesning oppdrag. Hver student i en gruppe ville (1) fortelle hverandre og er enige om hvordan å splitte opp og (2) leste sin del, finner du informasjon i deres del og svare på et spørsmål. Deretter (3) gruppeleder eller reporter (eller gruppemedlemmer) ville til klassen, (4) for alle alle for å lytte, skrive ned notater eller svar, og kanskje, diskutere og gi sitt syn på at grupper svar.
  2. 2
    Lag en " skattejakt ", så å si. Det er der (1) hver student individuelt leser en slip med ett av flere spørsmål, prosesser eller problemer. (2) Hver og en skriver et svar eller løsning. (3) Deretter studenter mingle å søke manglende informasjon og skrive det ned for å fylle ut feltene for et diagram, mosjon ark eller data-gathering ark.
  3. 3
    "Les, par og dele." Dette innebærer å (1) hver enkelt av elevene lesing separat. Deretter (2) de danner par når instruert til paret, og (3) parene svare på spørsmål eller gjøre problemene sammen. Dette kan deretter gå til "kontrollere og sammenligne "hvis det er nødvendig eller om det er på tide.
  4. 4
    "Sjekk og sammenligne." Dette er for å (1) danner grupper på to studenter og arbeide sammen som par for å gjøre sin del av oppgaven, og da (2) delta med et annet par i en fire-medlem gruppe og sjekke og sammenligne arbeidet med hverandre. Deretter (3) de vender tilbake til sin vanlige plass sted.
  5. 5
    ", Rotere og diskutere." (1) Form en indre sirkel og en ytre krets av studenter og intervjue hverandre som et par. Deretter (2) rotere og fylle ut blanks eller bokser på et svar-ark eller diagram med informasjon fra hver elevs synspunkt, om å bli diskutert. Gjenta intervjuet og rotere en gang eller to. (3) Diskuter spørsmål og svar for å hente ut og sette sammen variasjoner av ulike tolkninger, hvis noen.
  6. 6
    "Lag flere representasjoner." Hver gruppe studenter gis et matematisk problem som de er å lage en plakat, med (1) en tegning / diagram (), eller et diagram av situasjonen i problemet, (2) ta et forhold / funksjon eller matematisk uttrykk, (3) lage en graf, (4) skrive en verbal forklaring / avsnitt, og deretter reporteren gir en rask presentasjon for klassen og leser deres ledd.
  7. 7
    "Spill motiverende Nerf basketball." For akademikere, får en fire tommers (10 cm) soft-skum plast / gummi (Nerf) basketball og bruke en papirkurv kan sitte på en stol eller bord som kurven (eller bruk en plast breakaway hoops-rim) i foran klassen. Del klassen inn i to lag, og tape steder på gulvet eller på veggen der basketballkurv ligger for punkt verdier for scoring bakfra merkene eller under merkene (lave skudd: liggende, huk, eller sittende på gulvet). Scorer en bøyle fra lengre avstander for flere punkter: fra ca motsatt ende av klasserommet for 6 pekeren, går en 3 peker nærmere, er to nærmere, og noen lignende poengsystem for lave skudd under merkene.
    • "Spill en belønning spillet" lik "basketball". Dette spillet kan hjelpe ved å tilby belønning poeng for fremmøte. "Spill basketball-shots" for (1) god oppførsel / opptreden, (2) fremmøte, eller (3) akademikere for å lage en score på skolearbeidet / test eller, eller en belønning for å fange opp skolearbeidet og forbedre seg egne karakterer eller som et team - der et team medlem ville tjene og motta et skudd for deres team for å gjøre poeng ved å skyte Nerf ball. Skyttere kunne velge mellom fem posisjoner verdt 1-5 poeng fra ulike vanskelighetene med svar på spørsmålene riktig å deretter skyte fra tilsvarende vanskelig posisjon hvis svaret er riktig. Fôr opp for skudd foran klassen kan gjøre for noen nervepirrende øyeblikk for studenten og klasse.
    • Bestem deg hvorfor og hvordan du tillater studenter på hvert lag å tjene muligheten til å spille spillet. Dette vil bli bestemt av dine egne regler - men i alle fall, bare hvordan og når du bestemmer deg for å kunne spille. Et lag får et skudd for å gjøre en objektiv eller atferd svært godt.
    • Dersom et medlem av det andre laget ikke følger klassereglene deretter gi det andre laget et skudd.
      • Eller, som en variasjon gi fem gratis poeng uten skyting, hvis det fungerer bedre for test dager eller andre rolige tider.
  8. 8
    "Spill fredag-shots quiz spillet." For akademikere, bør du vurdere en variant av Nerf basketball for slike ting som en verbal "quiz / quiz-show". Medlemmer av de to lag konkurrerer for punkter som er oppnådd på en rekke måter.
  9. 9
    Gjør det slik at punktene gjør hver elev til å "kjøpe" noe (som et sukkertøy, et element av brevpapir, eller andre ting du vet elevene ville sette pris på).
    • Poeng kan brukes til å motta "grand-lodd" for å bli trukket etter at skolen er ute det året - for å forbedre ved slutten av skoleåret, og premiene blir sendt ut.
    • Den Nerf-spill kan være et år lang teamet type konkurranse. Det vinnende laget kan bli offentliggjort etter skolen er ute på slutten av året.
  10. 10
    Tenk klasse kontorer, for hvert lag. Har kontorer som: en protokollfører, og Assistant Coach, og en kaptein og Co-kaptein med hver enkelt servering for en viss tid til å hjelpe deg med visse ting (i elementære klasser kaller kapteiner "President" og "Vice President"). Du, (læreren) er hovedtrener. Kontorer kan roteres blant studentene som viser bedre oppførsel.
    • Lagene er bra for motivasjon og kontroll, siden du kan: når et lag er støyende, gi et annet lag slår til poeng - og de vil alle lære å være stille. Hvis klassen går fintfolk til fordypningen, eller hvor som helst, kan du vurdere å la dem ut 2:59 minutter senere enn de er ment å være (på slutten av dagen)-eller om de er bra, la dem ut et minutt tidlig.

Få regler

Der det er mulig, er det en god idé å holde "regler" til et minimum, slik at elevene vet hva som virkelig betyr noe i forhold til å adlyde, og for andre spørsmål er gitt mye fleksibilitet til å være selv-ansvarlig og gjennomtenkt om å gjøre det rette og lære å komme overens med hverandre.

  1. 1
    Håndheve ordensreglementet i hele bygningen og skolens område, og forklar at du vil følge skolen og distriktet regler. Regler som: Ingen på i timene, hold hendene dine for deg selv, si bare hyggelige ting, gjøre som læreren sier, være på gang, hva du skal gjøre hvis du glemmer en skoledag, lovlige aktiviteter, etc.
  2. 2
    Still dine klassereglene. Kanskje fem eller seks, på det meste, men disse er ikke "de situasjonsbestemte prosedyrer". Du trenger flere ulike prosedyrer som studentene må vite, eller at du må forklare ved nødvendighet. En effektiv måte å bestemme reglene er å la klasser å bestemme fornuftige regler og konsekvenser, og på denne måten din klasse skal følge og hjelpe deg til å håndheve dem fordi de har kjøpt seg inn i eierskap av dem. De kan også bestemme for noen morsomme ting som det punktet verdier og grunner for skyting på ulike avstander for ballspill, etc. (se ovenfor).
  3. 3
    Være streng og "du bestemmer" hvordan og når man skal tillate noe spill eller noe annet kan være nødvendig. Av samme token, være moderat og la en student tidvis har en "oops!", For eksempel:
    • Gi dem hver en kreditt, kaller det en "oops!-Kortet", når studentene er gode for en viss tid, så de kan handle sine oops!-Kort som tillater dem å gå glipp av en natts eller for noen annen belønning.

Mange prosedyrer

Prosedyrer i klassen bidra til å holde ting knirkefritt, gir konsistens, og la alle få vite hvor ting står. Prosedyrer er forskjellig fra reglene ved at de etablerer forvaltningen av klasserommet og utvikle forventninger til respons fra studentene. Denne delen inneholder noen forslag.

  1. 1
    Lær hvordan du lede klassen. Bruk noen ikke-verbale signaler eller du blir bedt om å etablere orden. For eksempel, kanskje når du heve hånden i en bestemt måte å få klassen oppmerksomhet (på samme måte som de må få din oppmerksomhet ved å heve en hånd) eller stedet du begynner å klappe en bestemt måte (klapp-klapp, klapp-klapp-klapp, klapp-klapp) - og de kan bli med klapping for en rask morsom motivator (holde det kort). Dette er bedre enn å rope, trampe eller slapping på en vegg eller bord, kan få elevene til å smile, og nyte klasse, spesielt for hardere fag.
    • Noen lærere bruker en støy som et instrument (kanskje) eller kjører en pinne over en tre dyr å lage en kvekkende lyd. Du kan noen opp med mange forskjellige ideer for støy-makers, og besøker en lokal handel hjelpemiddel butikk kan gi mange håndlagde alternativer for lite pris!
  2. 2
    Undervise elevene dine klasserom prosedyrer slik du trenger dem for å bli observert. Dette er ganske forskjellig fra de få sett regler. Utvikle så mange prosedyrer som er nødvendig i henhold til og som du har ulike situasjoner:
    • Skolearbeidet: Testing prosedyrer, jobber turn-in, lekser, karakterer, gang prosedyrer, etc.
    • Jevn drift: Du forteller dem hva de skal gjøre når inn klasse og begynne klassen, må du forbeholder oss retten til å si når klassen avsluttes, ikke bjelle i alle fall. Bells kan ringe til feil tid, og for varierende grunner, og du er kanskje ikke avsluttet klassen når det ringer.
    • Generelle pålegg: Sette bort og få ut forsyninger og bøker, blyant skarphet, cleaning-up/throwing bort søppel.
  3. 3
    På tavlen, liste emner av hva de må gjøre. Et annet triks for regnearkene er å ha teamet offiserer som kan gi ut og ta opp og sende individuelle mapper eller pakker (daglig eller for en endring av aktivitet).
  4. 4
    Kjenn skoleomfattende prosedyrer. Brannøvelse prosedyrer versus stormvarsel / storm klokke, jordskjelv øvelser, etc. Få bell tidsplaner for ulike typer dager, og holde dem tilgjengelig, for eksempel halv dager, montering og pep-rally dager osv.
  5. 5
    Balansere dine undersåtter. Hver uke har en "Math Day" og "Språk Arts Day". Annenhver uke har en "Dag" og "History Day". På denne måten vil du være sikker på at elevene har tonnevis av ting i tankene.
  6. 6
    Hold alle fag på sporet. Ikke være den læreren som nesten aldri får rundt til vitenskap eller matematikk fordi du bare har tid til lesing, staving, komposisjoner og håndskrift. Du vil være i trøbbel og veldig ulykkelig når elevene ikke gjør tilstrekkelig framdrift eller kanskje til regress i de tekniske kurs.
  7. 7
    Har en klasse bank i elementær klasse. I begynnelsen av hvert trimester eller semester, har din studentens foreldre hver donere fem dollar eller ti dollar. På denne måten, for fester, eller noe, det er ikke nødvendig for foreldre å donere flere ganger.
  8. 8
    Planlegg å ha noen frie perioder, ingen fri dager eller fester, med mindre hele skolen er å ha en festival-dag, eller andre slike ritualer. Snakk med de andre lærerne å få en følelse for hva som foregår på skolen din.
    • Mange skolesystemer vil ikke lenger tillate "hjemmelaget" mat eller snacks som skal selges eller gis til elevene, fordi de kan være usikre / uhygienisk. Finn ut hvordan din skole fungerer.
      • Noen lærere gjør ignorere mat regler og slikt, men reglene er der for å beskytte skolesystemet (og deg) mot søksmål og dårlig publisitet - i motsetning til en mat hendelse som kan være ødeleggende for student helse og sikkerhet.
  9. 9
    Har et rom mamma eller pappa i barneskolen. De vil frivillig en uke (eller en annen tidsperiode) og vil hjelpe studenter som trenger hjelp eller kan observere studenter på et oppdrag i ett område av rommet, mens du arbeider med en gruppe på en annen rutine eller prosedyre.
  10. 10
    Unngå rotete og farlig overraskelser. Hold alle forsyninger satt bort og låst opp hvis det er mulig, ting som maling,, kunst-papir, stiftemaskin, binders, tape og slikt eller noen student (s) vil overraske deg, og få dem ut for å gjøre noe eller gjøre noe. Farlig, sløsing eller rotete ugagn kan være sjeldne, men det er svært problematisk når det skjer, spesielt når du har ditt sinn og øye okkupert andre steder. Dette, selvfølgelig, er et område for en streng regel som skal stilles.
    • Har ting som vev og våtservietter på hånden for nyser, messer og andre slike ting. Hvis du er en lærer på videregående skole, har overs sanitærutstyr på hånden for studenter i nød.

Tips

  • Interessant og morsom læring-opplevelser hjelpe elevene til å være engasjert (involvert) i sin læring.
  • For senere karakterer å holde elevene på tå hev, kan du gjøre eller være møblert to eller tre versjoner av en test som ser svært like, og har en klar måte å identifisere hver for dere med riktige svar-tastene. Du kan være i stand til å identifisere de bedragere og skape forsiktighet i deres sinn på samme tid, ved slike forskjeller. Når forskjellene er funnet eller diskutert fortelle dem at testene dekke de samme ferdighetene og mål, men i en annen rekkefølge.
    • La elevene sette sitt navn på test papirer umiddelbart for å gjøre det vanskeligere å bytte papirer. Ikke la "scratch-papir" under testene, som de er brukt for bestått info eller notater.
    • Ikke bli sjokkert når en elev forteller deg: "Min test er forskjellig fra den ene!" eller når noen forsøk på å slå sine papirer så to eller tre som er både vil være tett sammen. Studenter kan være veldig sleipe om slike ulike former for test.
  • Se filmen "Freedom Writers", som er historien om en indre-city lærer i engelsk eller kreativ skriving til "risiko", sosio-økonomisk utfordret studenter. Det vil inspirere deg.
  • En forelder frivillig er et annet sett med øynene til å se studentaktivitet og gjennomføre, og man kan bidra til å holde elevene engasjert.
  • I øverste karakterene der studentene har en rekke klasser, ber om donasjoner på hver klasse ville ikke være praktisk som det ville innebære flere utlegg av kontanter og materialer for foreldre.
  • En åtte tommers Nerf ball og full størrelse rim kan brukes til en turnering utenfor klasserommet.
    • Nerf turneringer spilles utenfor klasserommet er basert på små undergrupper av klassen teamet gjør en "quiz-showet spillet." Ha en checkup quiz på halv-time og en dobbel sjekk på slutten av turneringen for spørsmål som det andre laget svarte riktig. De andre lagenes kapteiner kan velge spørsmål som skal sjekkes. Dette er så det andre laget vil lytte, lære og huske de riktige svarene for å unngå mangler disse "retests".
    • Studenten kan be om et spørsmål om en høyere poengverdi basert på krever mer kritisk tenkning, eller sammenligne og kontrastere pålagt å besvare slike spørsmål.
    • Den Nerf games undervisning kan gjøre for akademikere hvilke spill gjøre for friidrett. Akademiske studenter kan få erfaring med å hjelpe laget sitt i spillene i akademikere og heve akademisk interesse.
    • Konkurrerende til den siste dagen av skolen kan holde elevenes motivasjon høyt uten en nedtur i arbeid, oppmøte eller god oppførsel relatert til spill.
    • Studenten kan være mindre sjenert, og det kan være lettere å arbeide med andre klassekamerater som et resultat av spillene.

Advarsler

  • Administratorer rynke på studenter ved dørene, i haller, på døren trinnene, rundt på skolens område som de ikke kan være godt overvåket. Hallene og begrunnelse er også ditt ansvar.
  • Ikke bruk metall hoops felger i klasserommet.
  • Holding elevene sent etter klasse kan føre tardies, og andre lærere, foreldre og klasser kan bli forstyrret av sen ankomst studenter (for eksempel når elevene har mer enn én lærer) som når det er en tidsplan og hall "bestått-time" kvote.
  • Administratorer ønsker å lære å være "fra bjelle til bjelle," uten wasted eller "gratis" tid i begynnelsen eller på slutten av klassen.
  • Ikke-engasjerte studenter (uten tilsyn eller uten et oppdrag) vil trolig bli lei og finne utrolige måter å "starte-noe."
  • Kast den hard-plast hoops ball som kommer med bøylene satt fra lekebutikker.
  • Andre klasser og lærere kan klage til deg eller administratorene hvis studentene er ute for tidlig eller ofte, da de kan forstyrre andre, eller føre til sinne eller misunnelse av andre lærere eller klasser. Man må bruke slike belønninger ettertenksomt.